Iata procesul prin care am inchis pozitiv 53% din conversatiile de vanzare fara sa mai alerg dupa clientii nepotriviti

Vanzarile merg mai incet decat ti-ai dori?

Citeste in continuare si vei invata un proces simplu in 6 pasi prin care sa controlezi emotiile clientilor tai astfel incat sa nu se mai poata abtine sa cumpere de la tine iar si iar!

Ce ar fi daca ar exista o metoda exacta care, odata invatata, ti-ar transforma in clienti 53% dintre cei cu care porti discutii de vanzare? 

Care ar putea sa transforme radical modul in care iti convingi clientii ca solutia ta e cea potrivita? 

Ai vrea sa inveti aceasta metoda? Ei bine, aici te pot ajuta.

Sunt Alex Giurgea si obtin aceste rezultate zi de zi de ani de zile in cadrul companiei pe care am pornit-o in 2001. 

Am o experienta antreprenoriala de 18 ani (am facut majoratul acum cateva luni). 

Pana acum am castigat cateva milioane de euro folosind exact aceasta metoda.

Insa lucrurile nu au stat tot timpul astfel.

Ti s-a intamplat vreodata sa comunici lucrurile in care crezi si totusi oamenii sa nu cumpere?

Sa iti sustii cu argumente solide oferta ta si totusi marea majoritate sa nu fie convinsi?


Desigur nu poti sa vinzi la toata lumea, dar pentru a fi profitabil e nevoie de eficienta.

 

E nevoie sa convingi un numar cat mai mare dintre cei cu care intri in contact.

 

Daca in loc de 3 oameni din 100 ai convinge 53? Ar fi ceva nu-i asa?


Indiferent ca vinzi catre alte afaceri (b2b) sau catre clienti directi (b2c) vanzarile au loc intre oameni.

 

E ceea ce imi place sa numesc h2h (human to human). 


Este cunoscut faptul ca oamenii cumpara emotional, iar apoi isi justifica deciziile emotionale in mod rational.

Pentru ca cineva sa cumpere de la tine, trebuie sa treaca printr-o serie de stari emotionale

Cand vine vorba de vanzari imi place sa fac o analogie cu relatiile amoroase.

Daca vrei sa te casatoresti, partenera(ul) trebuie sa treaca printr-o serie de stari interioare de la prima intalnire pana la decizia finala.


La fel si in vanzari, desi probabil deja trezesti aceste stari interioare in potentialul tau client, daca nu le activezi in ordinea potrivita, prospectul renunta.


Cand stii care e scara starilor emotionale atunci poti sa iti cresti vanzarile asa cum nu te gandeai ca e posibil.


Odata ce stii cum sa activezi starile emotionale in prospectul tau atunci acesta va fi atras in mod magnetic de tine si de produsele tale.

Daca ai deveni un magnet pentru prospectii tai, cred ca te-ai simti in al noualea cer nu-i asa?

Despre asta vei afla in aceasta pagina...esti gata sa inchizi pozitiv, mai multe dintre discutiile tale de vanzare?

Asa cum spuneam, am vandut milioane de euro folosind aceasta metoda, dar cand am inceput eram cam praf, daca ar fi sa compar.


Incercam sa vand la nimereala, treaba mergea, pentru ca avand un numar mare de interactiuni, mai si vindeam.

Insa dadeam mult prea des pe langa


Prea multe discutii ratate, timp pierdut, bani pierduti si clienti care nu au beneficiat de ajutorul meu.

Ce element face diferenta in vanzari?

Mi-am dat seama ca totul se rezuma la calitatea conexiunii intre mine si potentialii clienti.

Aceasta conexiune se construieste atat pe site-ul companiei in modul in care comunici ceea ce poti oferi, dar si in discutiile directe.

Cumva pe undeva, ceva greseam.

Am inceput sa studiez.

Am invatat de la vanzatori buni, cum ar fi Jeff Walker, Eben Pagan si Brendon Bouchard.

M-am izbit adesea si de cursuri de calitate mediocra din care nu am invatat nimic.

Am facut chiar si facultatea de psihologie la Universitatea Bucuresti, doar pentru a intelege mai bine oamenii.

Insa astazi imi dau seama ca doar pentru a rezolva problema vanzarilor nu era nevoie de acest efort.


Insa in muntii de informatii care circula pe internet sau in carti e greu sa distingi solutia potrivita.

Si totul incepe cu stapanirea starilor emotionale ale prospectilor tai.

In acest punct, marea intrebare este "Oare si asta e tot o solutie care s-a potrivit doar in cazul meu?"

Raspunsul meu e unul care e valabil in multe domenii ale vietii.

Invata principii nu doar solutii la probleme particulare!

Astfel acest proces al controlului starilor emotionale este unul care sta la baza succesului relatiilor umane bazate pe influenta si apoi se aplica pe cazuri particulare, cum e cel al vanzarilor.

Cum e sa joci alba-neagra?

Cand ma gandesc la cum m-am simtit prima oara cand mi-a iesit o vanzare urmand acesti pasi...imi aduc aminte de toata chinuiala si jocul de-a alba-neagra pe care il practicam acum cativa ani.

Apoi am invatat si implementat aceste strategii si astazi cand am tras linia am putut sa vad ca echipa mea converteste 53% dintre prospectii cu care intra in contact. Imi venea sa urlu de bucurie cand in sfarsit am reusit.

Pentru cine e potrivit acest proces?

Daca ai ajuns pana aici

- fie esti un antreprenor care vrea sa isi creasca vanzarile produselor companiei sale - fie esti un om de marketing sau vanzari care vrea sa vanda mai mult si mai eficient

-fie  un liber profesionist care vrea sa petreaca mai putin timp discutand cu prospectii si mai mult timp oferind valoare. 

Cum poti sa inveti acest proces?


In primul rand, trebuie sa stii ca am lansat un curs audio numit "Procesul vanzarii"


Daca te decizi sa te inscrii, vei obtine un curs audio de o ora.

 

Am impartit aceasta informatie in 6 clipuri scurte de 10 minute astfel incat sa fie foarte usor de inteles procesul prin care sa stapanesti emotiile prospectilor tai si sa vinzi mai mult ca pana acum.


Si dupa ce termini de ascultat, vei avea in continuare acces...astfel incat sa poti sa il reasculti in ritmul tau. Vei vedea ca posibilitatea de a reasculta aceste materiale atunci cand vrei, este pur si simplu super-valoroasa. 


De asemenea daca iti place procesul, in urmatoarea perioada o sa pornesc niste grupe online prin care sa deslusim impreuna cum sa implementezi pasii in cazul afacerii tale.

 

Dar despre asta vei afla direct de la mine daca te alaturi.

Iata ce vei invata in acest curs

  • angle-right
    Care sunt starile interioare prin care trebuie sa treaca prospectul tau in procesul vanzarii?
  • angle-right
    Cum sa porti o conversatie de vanzari care sa ghideze ceea ce simte clientul tau
  • angle-right
    Care e ordinea potrivita a acestor stari

Ideea de baza e ca programul acopera foarte multe in aceasta ora si vei avea o imagine mai clara despre intregul proces prin care trebuie sa treaca prospectii tai la finalul acestei ore.

Insa asta nu e tot.

Vreau sa te duc mai departe decat simplul fapt de a invata...direct catre actiune.

Asadar daca te inscrii, as vrea sa te ajut si sa implementezi acest proces. 

Dupa ce ne strangem in jur de 50 de oameni hotarati  sa vanda mai mult, voi organiza un curs mai avansat in care sa adresez toate dificultatile.


Cred ca pana acum te intrebi care o fi costul pentru "Procesul vanzarii"?  Investitia ta in "procesul vanzarii" este de doar 35 de lei. 


Tine minte, daca vrei sa vinzi mai mult trebuie sa inveti sa stapanesti emotiile clientilor tai.

Gandeste-te cum ti se va schimba viata daca vei vinde mult mai mult decat in prezent

Vino alaturi de mine sa inveti: PROCESUL VANZARII

Daca  esti gata sa inchizi mai multe vanzari decat ai visat, atunci urmatorul tau pas este sa te inscrii la curs.

  1. 1
    Invata cum sa controlezi starile interioare ale clientilor tai
  2. 2
    Invata cum sa porti o conversatie de vanzari eficienta 
  3. 3
    Invata care e ordinea potrivita a starilor emotionale intr-o vanzare 
PROCESUL VANZARII
PROCESUL VANZARII

Ce spun alti oameni care au lucrat cu mine

“Social proof comes with customer testimonials.”

"Customer testimonials are a powerful conversion element. Display them here to demonstrate that your product has many customers and that those customers are very happy with their purchase.


We like to do what many others have done already. There's safety in numbers. Testimonials can be used to give your visitor that sense of safety."

Paul Melinte
- Job Title or Role

“Here's what the perfect testimonial looks like..."

“The perfect testimonial looks a lot like this one: it has a heading (this shows the best part of the testimonial), one or two paragraphs of text, an image, a name and (optionally) a role to go along with the name. Also note the use of quotation marks in the testimonial text."

Georgiana Ungureanu
- Job Title or Role

“Can you ever have too many testimonials?"

“It's a fair question: can you have too many testimonials?


The answer is: you can, but the problem is usually not the amount but the quality of the testimonials. If you have good, enthusiastic and real testimonials that mention specific details and benefits, don't shy away from adding 10, 15, 20 or even more to the page.

Just don't add a ton of boring or generic testimonials.
"

Traian Titirisca
- Job Title or Role

Procesul Vanzarii

Daca insa esti gata sa inchizi mai multe vanzari decat ai visat, atunci urmatorul tau pas este sa dai click pe butonul de mai jos si sa te inregistrezi la curs.

Procesul vanzarii
PROCESUL VANZARII

100% Satisfactie garantata

Platesti in siguranta prin MobilPay

Alex Giurgea

Creatorul produsului "PROCESUL VANZARII"

Despre autor

Mananc antreprenoriat pe paine de la varsta de 21 de ani.

Am trecut prin toate fazele cresterii unei companii de marime mica spre medie.

Am pornit alaturi de asociatul meu intr-un apartament, iar acum avem o echipa de 18 oameni inimosi cu care ducem lucrurile mai departe.

Sunt intr-o etapa a vietii, in care cred cu tarie ca pot contribui la succesul altor oameni.

Sunt eu un magician al vanzarilor?

Nu sunt vreun magician al vanzarilor. Doar am descoperit acest proces mai bine de 4 ani si el a devenit acum "Procesul vanzarii".

De atunci l-am tot imbuntatit...l-am ajustat si pefectionat alaturi de colegii mei.


Rezultatul este o metoda, un sistem, un proces care poate fi aplicat cu succes iar si iar. 


Daca esti gata sa inchizi pozitiv mai multe vanzari decat ai visat atunci urmatorul pas este sa dai click si sa te inscrii la "Procesul vanzarii"


Acum e vremea ta. E timpul sa treci la nivelul urmator. Nu a fost o vreme mai buna...dar trebuie sa actionezi...pana nu se inchid portile. Acum e timpul sa actionezi. Inscrie-te in "Procesul vanzarilor" si spune "DA" acelor clienti care te asteapta sa le vinzi.

Acum este timpul sa te ajut si mi-ar placea sa mi te alturi. Oare pentru tine e decizia corecta?

Ai o decizie usor de luat. Nu pot sa o iau in locul tau. Tot ce pot sa iti spun e ca procesul vanzarii functioneaza. 

A functionat pentru mine si a functionat pentru sute de studenti ai celor de la care l-am invatat.

PROCESUL VANZARII
PROCESUL VANZARII

Iata ce primesti daca te inscrii acum

  • angle-right
    6 clipuri audio despre procesul vanzarii

  • angle-right
    Acces prioritar la grupurile avansate de studiu
  • angle-right
    Acces gratuit la versiunea video a cursului cand va fi disponibila
  • angle-right
    Acces gratuit la versiunea tiparita a cursului cand va fi disponibila

100% Satisfactie garantata

Plati sigure prin MobilPay

200%  Garantie

Esti protejat 200% prin urmatoarea garantie. 

Daca nu reusesti sa inveti cum sa iti cresti vanzarile vreme de 6 luni de zile de cand te-ai inscris, primesti inapoi banii pe curs si poti sa pastrezi si continutul pe viata.

Intrebari frecvente

Pot descarca fisierele audio?

Pot sa dau cursul si altui prieten?

Cat timp va ramane valabil acest pret?

As vrea sa predai acest curs la mine la firma


P.S.: Totusi, daca pierzi aceasta oferta, nu te speria sau ceva. Sunt sanse mari sa redeschid accesul peste jumatate de an, insa cu siguranta o voi face la un pret mai mareDaca nu te simti pregatit sa cresti astazi, atunci poate ca peste sase luni va fi mai potrivit pentru tine.

Da, as vrea sa imi cresc vanzarile incepand de azi

Copyright - AG TrainDev SRL